Monday 12 June 2017

WHY JESUS?

             شاید جالب باشه براتون که چرا عیسی مسیح را به عنوان نجات دهنده ی خودم انتخاب کردم
             یا شایدم مثل بسیاری از دوستان ناسزا و فحش به من و امثال من بدهید حکم ما هم که مسلما در چشمان شما ارتداد
             است.اما با دیدن این فیلم شاید تنها یه ثانیه به خود بیایید و کمی فکر کنید. 
             بیایید بدون تعصبات کمی به این فکر کنید که چه چیزی باعث می شود مسیحیت دین صلح و دوستی و اسلام دین 
             خشونت شود .شما در لحظه ای که بدنیا آمدید اسم و ملیت و دین شما را انتخاب کردند و در ان نقشی نداشتید
             اما الان بخاطر آیندتون کمی به این فکر کنید کدامین راه درست است و کدامین راه غلط.
             در عکسی که قرار دادم ببینید پاستور پای اشخاصی را که پا در مسیح عیسی گذاشتن را میشورد و می بوسد اما در
             اسلام ما پاهای روحانیون را فقط بوسیدیم خر و الاغ را بوسیدیم به منظور تبرک بودن بیایید تفتوت ها را ببینید
             تعصب بیجا را از خود دور کنید و یکبار دیگر برای یک دقیقه به این چیز ها فکر کنید.
             من به این ایمان دارم که عیسی مسیح برای پرداخت گناهان ما روی صلیب رفت و بعد از سه روز از
             مردگان برخواست.آیا شما تا بحال مقبره عیسی را دیده اید؟ خیر چون او نمرده است تا دیر نشده ایمان بیاورید.
      
             #تعصب بیجا ممنوع
             #عیسی مسیح تنها نجات دهنده ی واقعی است.
             #let,s thimk about it
             # Jesus is my god and my saver
             #Jesus lever
              


9 comments:

  1. من یک مسلمانم. ولی دارم ازش متنفر میشم. از خشونت.از شرم.از دروغ.از ترس....ولی مسیحیت پر از آرامشه. همش خیر و خوبی

    ReplyDelete
    Replies
    1. دوست من مي توني به من پيام بدي خوشحال ميشم راهنماييت كنم

      Delete
  2. Arash Yaqoubi: لاالله الله محمدرسول الله

    ReplyDelete
  3. زنده باد اسلام از خدای متعال میخواهم شما سگ های بیحجاب را گم کند خیلی دنیاراکثیف شده از دست شما دیوانه خر

    ReplyDelete
  4. اسلام دین برگزیده وقرآن کتاب برگزیده نزد خداونداست که همه پیامبران راتصدیق کرده است اگر شما اسلام وقرآن را قبول ندارید نشان دهنده آنست که پیامبرانتان را قبول ندارید اسلام وقرآن هیچ مشکل ولی بی ندارد مشکل از بعضی مسلمانهای سست ایمان است اسلام همه رابه یکتا پرستی دعوت میکندوبه خوبی وازدروغ دزدی قتل وخشونت تجاوزگری بی احترامی منع میکنددرقران خدا حضرت موسی و حضرت عیسی رابه خوبی یاد میکند

    ReplyDelete
  5. just Islam you should respect Islam fuck you

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you want respect you shoud respect me also

      Delete
  6. god bless you Sina

    ReplyDelete

جمهوری_اعدامی

  فرقی نمیکند چه کسی رئیس جمهور باشد! #جمهوری_اعدامی "Det spiller ingen rolle hvem som er president! #Henrettelsesrepublikken "