Saturday 5 January 2019

بدون شرح


اگر رژیم اشغالگر وغاصب ایران بجز ویرانی و خرابی و به هدر دادن ثروت ملی کشور عزیزمان محکوم به فنا هست ولی یک درس خوبی به ما آموخت. بما آموخت که چگونه می توان باور و اعتقاد یک ملت را نابود کرد واز ذهنها پاک کرد .
خود من سابقه بیش از بیست ساله در آن رژیم داشتم . چه در امور فرهنگی .امور خدمات درمانی و مدیریت و جنگ وجیهه. 
الان هم مدت بیست سال از وطن دور هستم. ودر ایمان مسیحی خودم .که فیض خدا شامل حالم شد و مرا در خودش در ایمان مسیحی پذیرفت .
چند سالیست که مبشر مسیحی از طریق شبکه های مجازی هستم .
باید به برادران و خواهران مبشر مسیحی عرض کنم .
وسفارش کنم کاری که رژیم ایران انجام داد رو ما تکرار نکنیم واز آنها بیاموزیم .
در فرهنگ ایرانی میگن ادب از که آموختی. از بی ادبان .
در فیس بوک و گروهایکه من حضور دارم فقط در خصوص مسیحیت نمی نمی گم و متنوع از هرکجا با دادن حتی یک پیام کوتاه مطلب میفرستم .
جون تجربه کار فرهنگی در ایران داشتم 
از موسیقی و بیماریها واطلاعات لنومز مطلب می گذارم تا تنوع داشته باشد .
چندی پیش عزیزی گفت که ما در ایمان مسیحی فقط وفقط باید در خصوص مسیح و‌مسیحی و بشارت مسیح بنویسیم و حرف بزنیم که او اول است و اخر. 
امین که مسیح اول است و اخر واو بعنوان پسر خداوند نقشه نجات بشر رو بعنوان مجری جسم پوشید بر روی زمین آمد وبا پیروزی به اتمام رسانی اتمام کرد وویزایاسمانی را با گارانتی بما داد.
ولی کمی باید دقت کنیم واز رژیم الگو بگیریم .
در طول چهل سال اشغال ایران از صبح تا شب 
مردم همه جا فقط وفقط در خصوص یک باور و اعتقاد شنیدن و باعث خستگی و حتی خروج از باور خود شدن .
وقتی خود خداوند را در طبیعت زیبایش ببینیم فقط تنوع را میبینیم .
در پرنده گان آواز موسیقی 
در طبیعت نقاشیهای مانع از هر رنگ و در چهار فصل هم چهار نوع هوای مختلف و و و 
پس بهتر است برای جوانان و تمام سنین برنامه های خاص خودشان را معرفی کرد .
نمیشه برای یک فرد بالای شصت سال آهنگ رپ گذاشت و برای جوان هیجده ساله موسیقی کلاسیک .
بیش از یکسال درخصوص علت خالی شدن کلیساهای آلمانی از جوانان رو تحقیق میکنم .
یکی از علت کم شدن جوانان. بعنوان مثال . کتاب موسیقی پرستش آنهاست که در سال 1770 تنظیم شده که با صلیقه جوانان جور درنمیاد .
با داشتن بیما و کامپیوتر در کلیساهای آلمانی هنوز همه باید کتاب داشته و بدنبال صفحه بگردن تا موسیقی مربوطه را پیدا کنن 
این دو مورد بعنوان مثال بوده .
ما نیز با پیروی از خداوند خلاق وخدای زیبایی ها باید از تنوع و تنوع طلبی که از گناه بدور باشد استفاده کنیم .
رژیم اشغالی ایران یک نوع دین وباوری منحصر بفرد فقط ایران درست کرد که در دنیا فقط خودش قبول دارد واگر به کشورهای اسلامی نگاه کنید اسلام ایران رو در هیچ کجای عالم نمی بینی. 
همه چیز ممنوع 
سینما . رقص واواز.
دیسکو و شادی و لباسهای رنگارنگ ممنوع .
با اینکه درمسیحیت ما شریعت نداریم . و شریعت یعنی انجام یسری کارها و ممنوعیت یسری کارهای دیگر.
ولی مشاهده میکنیم همان ممنوعیتها را در کلیساهای ایرانی متاسفانه توسط شبانان مطرح میشه .
ما کم وبیش میدانیم در دنیا طبق قوانین کشوری هرچه ممنوع شود مردم گرایش پیدا میکنن آن را انجام دهند .
بطور مثال 
در هلند مخدر حشیش آزاد بوده و ممنوعیت ندارد.ولی در آلمان جرم‌محسوب میکردد.
طبق آمار نشان دهنده آلمانیها که اینجا حشیش ممنوع است نسبت به جمعیت وامدار گرفته شده چهار برابر بیشتر از کشور هلند مصرف میکنن.
بنده خودم نیز یک پدر هستم و همه پدرها میدانن چگونه باید بچه را تربیت کرد .
من در واتس آپ و تلگرام و فیس بوک مطالب میفرستم که بعضی بهم پیام میدن و اعتراض میکنن .
من اعتراض بعضی را قبول دارم ولی بعضی ریگر را گوش میکنم ولی طبق تعالیم خودم ادامه میدم .
منع کردن و شریعت بازی در آوردن به باور مردم ضرر میزند .
این رو بخور واون رو نخور 
این را بپوش وان را نپوش 
این کار را بکن وان کار را نکن 
همه اینگونه موارد میشه شریعت .
وندارن شک که مسیح شریعت رو از ما برداشت تا طبق کلامش زندگی کنیم کلامی کامل وبی عیب و نقص که چنان کامل کرد که گفت هر کس بعد از من بیاید و اعلام رسالت کند کاذب هست..
برکت خداوندمان عیسی مسیح با یکایک شما .
سال نو سال پیروزی و سال خروج یا اخراج اشغالگران ایران هست .با هدایت مسیح خداوند .که با مرگ بر روی صلیب و قیام از مرده گان پس 
از سه روز بماپیروزی را عطا کرد. شادمان باشید وشالوم خداوند با شما .

No comments:

Post a Comment

جمهوری_اعدامی

  فرقی نمیکند چه کسی رئیس جمهور باشد! #جمهوری_اعدامی "Det spiller ingen rolle hvem som er president! #Henrettelsesrepublikken "