Tuesday 5 February 2019

Besharat Masih بشارت مسیح


🙏 دعا 🙏
خداوندا شکرت که به دردهای من گوش می سپاری و با پیغام هایت دل خسته و شکسته و زخمی مرا شاد می سازی و اشک هایم را به رقص مبدل می کنی .خداوندا چگونه شکرت گویم و تمجیدت کنم که شایسته بزرگی و محبت تو باشد. خداوندا تو در کلامت (عبرانیان 6 : 10) اینگونه به من می گویی : زیرا خدا بی انصاف نیست که عمل شما و محبتی را که به خاطر نام او در خدمت به مقدسان نشان داده و می دهید فراموش کند .
خداوندا این پیغامت گرچه اشک را بر چشمانم گذاشت ولی این بار این اشک از شادمانی دیده شدن در حضور تو بود .
خداوندا شکرت می کنم به خاطر تمام رنج ها ، دردها ، سختی ها و مشکالت ، از اینکه هر روز مرا قوی تر و صبور تر می سازی .
خداوندا شکرت که با تو و در تو همه چیز دارم و دیگر تنها نیستم و با تو ای پادشاه من بالاترين
قدرت و قوت را دارم و دیگر نمی ترسم .
خداوندا شکرت برای فرزندان ایماندارت که تو را شکر و سپاس می گویند خدایا در آخر شکرت برای وقتی که برای من می گذاری و با من حرف می زنی و قلب رنج دیده من را تسکین می دهی .
🛐خداوندا در آخر می خواهم برای تمام ضعفهایمان و مریضیهایمان در روح و جسم دعا کنم که با قدرت بی انتهایت و برای جلال نامت شفا دهی و با خواستن و تلاش و ایمان ما ، در زمانهای بی نظیرت دردها و ضعفهای ما را تسکین دهی و شفا را بر ما می بخشی .
به نام نامی عیسی مسیح هللویا آمین
هر آنچه که اراده ات در آسمان باشد بر زمین نیز به انجام برسد . آمین 🙏

No comments:

Post a Comment

جمهوری_اعدامی

  فرقی نمیکند چه کسی رئیس جمهور باشد! #جمهوری_اعدامی "Det spiller ingen rolle hvem som er president! #Henrettelsesrepublikken "