Wednesday 9 August 2017

چالش سوزاندن قرآن سوره ی نسا

سلام بر تمامی دوستان عزیز
من امروز تصمیم گرفتم لینک مخصوص کانال چالش سوزاندن قرآن  را براتون بزارم به سایت برادر عزیز
بروید و ویدیو ها را شیر بسازیئ و بدانید که هیچ ترسی نیست ازدین مرده برستی ئست بکشید و خود را نجات دهید.
در نام عیسی مسیح برای همه ی شما و دوستان دعا می کنم
#سینا رخشانی

بسیاری از دوستان از من می پرسن چرا اینکار را کردم به دلیل اینکه این سوره به تمامی زن ها توهین کرد و همینطور برای نشان دادن این که خطرناک ترین کتاب قرن باید از بین برود


select here to see video


در این فیلم که دوست عزیز من سالار حاتمی انجام داد هم ازش اجازه گرفتم و او هم بخاطر دوستی دو ساله ی بین ما قبول
کرد ایشون حکمش در ایران مرتد شد اما در عوض راهی بزرگ را در آشکار ساختن این دین دروغین انجام داد درود بر تو سالار جان














سالار جان همیشه در راهت ثابت قدم باشی




https://www.facebook.com/www.parsoumash.net
چالش سوزاندن قرآن و مساجد

18 comments:

  1. همتون باید بمیرید جاتون زیر کون عمر

    ReplyDelete
  2. گه زیاد تر از دهنتون خوردین گیرمتون چون تو کونتون میکنم باتونا دراز نکنین خایشا داری بیا کس کش

    ReplyDelete
  3. صیغت الله صافی11 August 2017 at 18:10

    بسم الله الرحمن ارحیم شروع میکنم بر نام ان ذات که من را زمین را اسمان را و همه چیز را من یک مسلمان هستم دینم اسلام است و من خود را فدایی اسلام میکنم و شما اگر هر قدر کوشش کند که به دین ما توهین کند انشاالله بر عذاب خداوند متعال گرفتار میشود شما منافق هستند اسلام یک دین است که در قلب هر کس باشد او قویترین شعص دنیا است او از هیچ چیزی هراس ندارد بدون خداوند متعال و اگر شما هر قدر کوشش کند باز هم بر ما اسیب رسانده نمیتوانید چون ما مسلمان هستم وشما مشرک وانشا الله که جاهگاه شما در دوزخ خواهد بود زنده باد اسلام

    ReplyDelete
  4. لعنت بر جفتتان

    ReplyDelete
  5. درود بر غیرت هر دو ی شما عزیزان

    ReplyDelete
  6. محمد پیامبر کوسکش اسلام24 August 2019 at 10:46

    قرآن سوزی باید در سراسر ایرانزمین به یک سنت و جشن ملی تبدیل شود!!
    هر کودک ایرانی که متولد میشود باید نهال درختی در زمین کاشته شود و یک قرآن هم سوزانده شود!!
    درود بر شما بانوی آریایی!!



    ReplyDelete
  7. مهدی اریابی29 August 2019 at 12:28

    درود بر شما
    کاری بسیار عالی
    شکا مشوق بقیه جوانان هستین
    درور بر شرفتان

    ReplyDelete
  8. درود بر شما
    بر شمایی که به ملارزه بر خیستین
    شک نکنین که پیروزی نزدیک است
    باید نشان داد که ایرانی ها مسلمان نیستن
    هیچ ایرانی مسلمان نیست
    و هیچ مسلمانی ایرانی نیست
    نگران اینده نباشین
    ما پیروز خواهیم شد و پس از هر سختی اساتثنی است
    با وجود تمام این مشکل ها باید فریاد مرگ بر اسلام و مرگبر قران سر داد و مردم ایران باید ببینند این کناب چیزی جز مضخرفات نیست ، نباید ترسید و نباید جا زد
    درود بر ایران و ایرانی

    ReplyDelete
  9. خاک بر سرتون با این کاراتون
    خدا لعنت کننر شمارا
    اگر قدرت الهی باشد سر بر تن شما ها نمی گذارم

    ReplyDelete
  10. هم در این دنیا و هم در اخزت شما این کارتون جواب خواهد گرفت

    ReplyDelete
  11. Muhammad Rajabi24 March 2020 at 23:49

    خداوند لعنت شان کند همه میدانند که بهترین دین.. دین اسلام و قرآن کریم کلام حق الله متعال هست اینقدر که ارزش و احترام به زن و مرد در دین مبین اسلام هست در هیچ دین دیگری نیست

    ReplyDelete
  12. اسدالله حفیظی10 May 2020 at 01:40

    گوسفند سابق هستی هیچ فرق نکردی تنها نام چوپان تو از محمد به عیسی مبدل شده .

    ReplyDelete
  13. شیر مادرت حلالت باشه هر کسی که این کتاب کیری را از بین ببره به همه ی جهان کمک کرده

    ReplyDelete
  14. درود بر شما

    ReplyDelete
  15. به امید روزی که تمامی ادیان نابود شود.

    ReplyDelete
  16. خب الان کسخل آتیش زدی قرآن رو چه چیزی عوض شد!آیا از حماقت و بیشعوری شما کم شد؟شماها خودت تون مشکل دارید،و حرف من به تو ای سالار حاتمی احمق قرار نیست دم در بیاری،،چون حتی ارزش الاغ شدن هم نداری،به زودی منتظر خبرهای ناگوار باش.

    ReplyDelete
  17. khoda lanatet mikone sag kasif.jelom bodi jeret midadam.

    ReplyDelete

جمهوری_اعدامی

  فرقی نمیکند چه کسی رئیس جمهور باشد! #جمهوری_اعدامی "Det spiller ingen rolle hvem som er president! #Henrettelsesrepublikken "